loading...
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه قم
خاص فروش - فایل های خاص و کمیاب

مژده به مخاطبان ieqom


سایت خاص فروش برای عرضه فایل های خاص و کمیاب مهندسی صنایع و کاربردی در خدمت شماست. فایل های مورد نظر خودتون رو در این سایت می تونید دریافت کنید و در صورتی که فایلی رو پیدا نکردید و نیازمند بودید می تونید درخواست بدین تا براتون عرضه بشه.


همین الان می تونید با کلیک بر روی لینک اینجا به این سایت برید.

هادی امیدی بازدید : 156 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

می گویند زمانی یکی از مدیران هارلی دیویدسون (از تولیدکنندگان موتورسیکلت های قدرتمند در جهان و با سابقه بیش از یک قرن فعالیت) در نمایشگاهی یکی از مدیران هوندا را ملاقات کرده بود و مدیری که از هوندا رفته بود با هیجان از برتری های موتور هوندا می گفت و از نسبت توان به وزن که در دنیا منحصر به فرد است و در بسیاری از بازارهای جهان، در رقابت با دیگران از جمله موتورسازان آمریکایی بسیار موفق بوده ایت. مدیر هارلی دیویدسون پس از آنکه تمام صحبت ها را گوش داد گفت: « اما تاکنون به خاطر ندارم که کسی را دیده باشم که لوگوی هوندا را روی بازوی خودش خالکوبی کرده باشد».

معمولا این جملات و جملات مشابه ، در ذهن ما قدرت برند را تداعی می کند.

 

به ادامه مطلب رجوع کنید

 

عبدالمجید شیخ شعاعی بازدید : 673 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام به همه

در ادامه مطلب می تونید فایل آموزشی انتخاب سبد سهام بااستفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندگانه ارائه شده توسط مهندس عبدالمجید شیخ شعاعی رو با تاکید زیاد بر توضیح معیارهای اقتصادی مناسب جهت استفاده در تکنیک ها دانلود کنید. در این فایل دسته بندی شاخص های مورد استفاده بیان شده و معیارهای کانسلیم (CANSLIM) که در اقتصاد امروز به عنوان معیارهایی مناسب جهت انتخاب سهام مورد توجه قرار گرفته است توضیح داده شده است.

هادی امیدی بازدید : 157 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

مشاوره رایگان

ویژه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد

ارائه برنامه جهت تحصیل موفق در مقطع کارشناسی ارشد

دوستانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دارند و یا تازه کنکور دادند و منتظر نتایج کنکور هستند، برای گرفتن راهنمایی و مشاوره از دانشجویان برتر کارشناسی ارشد میتونید از طریق لینک زیر مطالب خود را با مشاوران درمیان بگذارید.

 

http://ieqom.rozblog.com/Forum/Catgory/12/Post/14

هادی امیدی بازدید : 673 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

تبلیغ موثر نوعی ارتباط برای پاسخگویی بهتر به نیازها و رضایت مندی بیشتر است.

سرفصل ها:

چالش های تبلیغات

عوامل آسیب رسان تبلیغات

مدیریت تبلیغات

انواع استراتژی های تبلیغاتی

عوامل موثر بر انتخاب رسانه ها

علل عدم اندازه گیری اثربخشی تبلیغات

ده فرمان تبلیغات

دانلود فایل در ادامه مطلب

عبدالمجید شیخ شعاعی بازدید : 317 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام به همه

 

امروز فایل آموزشی مبحث بسیار کاربردی مهندسی فازی با کاربرد در اقتصاد مهندسی رو براتون میذارم.همونطور که می دونید امروزه مبحث تئوری فازی کاربردهای زیادی به خصوص در مقالات علمی پیدا کرده.پس توصیه می کنم اگر با این مبحث آشنا نیستید این فایل رو ازدست ندید. این فایل توسط مهندس حسین جمشیدوند ارائه شده.دانلود در ادامه مطلب.

 

هادی امیدی بازدید : 423 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (2)

افتخارآفرینی دانشجوی دانشگاه قم

سرکار خانم مهندس وزیری دانشجوی ارشد آی تی ترم 5 دانشگاه قم پایان نامه ای با یکی از اساتید بخش مدیریت صنعتی انتخاب نموده اند که منجر به طراحی یک سیستم تصمیم یار شده اند؛ این سیستم قادر به تشخیص و پیشنهاد مناسب ترین روش تصمیم گیری برای حل مسائل چندشاخصه در فضای قطعیت از بین 4 روش غیرجبرانی، 8 روش جبرانی و 5 روش ترکیبی می باشد. جهت حل مسائل تعداد 14 عدد از روش ها پیاده سازی شده که کاربران گرامی پس از عضویت می توانند از این سیستم جهت حل سریع و دقیق مسائل خود بهره ببرند.

توضیحات تکمیلی درباره این وبسایت و لینک ورود به آن در ادامه مطلب

عبدالمجید شیخ شعاعی بازدید : 3601 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام به همه

در ادامه مطلب میتونید فایل آموزشی روش پرومته 5 (PROMETHEE V) ارائه شده توسط مهندس عبدالمجید شیخ شعاعی رو دانلود کنید. فایل آموزشی پرومته 5 تا اونجایی که می دونم برای نخستین بار در فضای مجازی به زبان فارسی منتشر میشه و مشابهش در فضای مجازی موجود نیست.

عبدالمجید شیخ شعاعی بازدید : 3939 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (3)

سلام به همه

در ادامه مطلب میتونید مجموعه فایل های آموزش روش دیمتل (DEMATEL) از مجموعه روش های تصمیم گیری چندمعیاره ارائه شده توسط دکتر جلال رضایی نور رو دانلود کنید.

هادی امیدی بازدید : 187 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

توجه                                                             توجه

قابل توجه کلیه دانشجویان ارشد مهندسی صنایع

به اطلاع می رساند طبق گفتگوی صورت گرفته با دکتر رضایی نور ایشان اعلام نمودند از فایل ارئه دانشجویان هیچ سوالی برای امتحان درس تصمیم گیری چد معیاره طرح نشده است.

لذا خواهشمند است این موضوع را به اطلاع سایر دانشجویان برسانید

با سپاس

هادی امیدی بازدید : 178 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

1.    امتحانات پايان ترم به صورت متمركز و تجميع در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

2.    امتحانات برادران در محل ساختمان كتابخانه مركزي و خواهران در محل سالن هاي ساختمان معصوميه برگزار خواهد شد.

3.     همراه داشتن كارت ورود به جلسه و كارت دانشجويي در جلسه امتحان الزامي است.

4.    دانشجويان مي توانند از روز دوشنبه 8 ديماه از طريق سيستم گلستان اقدام به پرينت كارت ورود به جلسه امتحان حاوي عكس، مشخصات و شماره صندلي كنند.

 

     دكتر خالقي
مدير آموزش دانشگاه

عبدالمجید شیخ شعاعی بازدید : 180 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

سلام به همه

یک امکان فوق العاده برای دانشجویان بخصوص ارشد و دکترا درتمامی رشته ها

شما میتونید لینک مقالات انگلیسی که در پایگاه های مختلف (با کمترین محدودیت) ارائه دهنده مقاله هست و میخواید نسخه کاملش رو داشته باشید صرفا در قسمت نظرات این بخش قرار بدید تا در سریع ترین زمان اون رو در ایمیلتون دریافت کنید.

توجه داشته باشید این طرح به تعداد محدود درروز هست.

 

مرتضی کیهانی بازدید : 142 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

انجمن مهندسين صنايع آمريكا (AIIE)، مهندسين صنايع را چنين تعريف مي‌كند:

‹‹ شاخه‌اي مهندسي كه طراحي بهبود و ايجاد سيستم‌هاي يكپارچه متشكل از انسان، مواد ، تجهيزات و انرژي را در برمي‌گيرد. اين رشته، از تركيت دانش مهارتهاي تخصصي در علوم رياضي، فيزيك و علوم اجتماعي با اصول و روشهاي تحليل و طراحي مهندسي پديد آمده و هدف از آن، تشخيص، پيش‌بيني و ارزيابي نتايجي است كه بايد از چنين سيستم‌هايي حاصل شود. ››به طور كلي، وظيفه مهندسين صنايع، گرد آوردن افراد، تجهيزات، مواد و اطلاعات است، به گونه‌اي كه قادر به انجام يك عمليات مفيد و مؤثر گردند. يك مهندس صنايع لزوماً درگير طراحي يك سيستم است و وظيفه او در درجه اول نظارت است. در عين حال، همان گونه كه در تعريف فوق عنوان شد، عنصري كه در مهندسي صنايع اهميت بسيار زيادي دارد، ارتباط اين رشته با انسان و علوم اجتماعي، علاوه بر علوم طبيعي (مثل فيزيك، شيمي و...) است. اين مسأله، محدوده دانش مورد نياز و نوع سيستم‌هايي را كه يك مهندس صنايع با آنها در ارتباط است، گسترش مي‌دهند. بنابراين، مهندس صنايع نه تنها با طراحي نصب، ارزيابي و طراحي مجدد اجزا سر و كار دارد، بلكه با انسانهايي كه در سيستم فعاليت دارند يا با سيستم مرتبط هستند نيز سروكار دارد، به گونه‌اي كه انسانها نيز بخشي از عناصر فعال در سيستم محسوب مي‌شوند. بطور كلي، وظيفه مهندسين صنايع، گردآوري افراد، تجهيزات، مواد و اطلاعات است، به گونه‌اي كه قادر به انجام يك عمليات مفيد و مؤثر گردند.

يك مهندس صنايع لزوما درگير طراحي يك سيستم است و وظيفه او در درجه اول، نظارت است، در عين حال، همانگونه كه در تعريف فوق عنوان شده عنصري كه در مهندسي صنايع اهميت بسيار زيادي دارد ، ارتباط اين رشته با انسان و علوم اجتماعي، علاوه بر علوم طبيعي ( مثل فيزيك، شيمي و...) است. اين مسئله محدوده دانش مورد نياز و نوع سيستم‌هايي كه يك مهندس صنايع با آنها در ارتباط است، را گسترش مي‌دهد.

بنابر‌اين مهندس صنايع نه تنها با طراحي، نصب، ارزيابي و طراحي مجدد اجزا سر و كار دارد بلكه با انسانهايي كه در سيستم فعاليت دارند يا با سيستم مرتبط هستند نيز سروكار دارد به گونه‌اي كه انسانها نيز بخشي از عناصر فعال در سيستم محسوب مي‌شوند.وظيفه مهندس صنايع طراحي اجزايي است كه سيستم‌هاي انسان _ ماشين را تكميل مي‌كنند. سپس تك تك اين اجرا، با يكپارچگي مناسب به منظور طراحي كل سيستم كنار هم قرار داده مي‌شوند. در عين حال، اجزاي مكانيكي ماشينها توسط مهندسين مكانيك طراحي و ساخته مي‌شود. نيروهاي محركه نيز عموما توسط مهندسين برق و الكترونيك تأمين مي‌شوند. فرايند‌هاي شيميايي را نيز مهندسين شيمي فراهم مي‌آورند. ساير متخصصين نيز وظيفه طراحي اجزايي را كه در حيطه تخصص آنهاست بر عهده دارند. مهندس صنايع موظف است اين متخصصين را هماهنگ كرده، با آنها همكاري كند.

وظيفه كلي مهندسان صنايع در تعريفي كه توسط انجمن مهندسين صنايع آمريكا ارائه گرديده، به قرار زير است:

(مهندسين صنايع، درگير عمليات طراحي توسعه و نصب و راه اندازي نظامهاي متشكل از انسان، مواد و تجهيزات هستند. آنان به كمك دانش و مهارت در رياضيات، فيزيك و علوم اجتماعي خاص نظير مديريت، اقتصاد و... و با بهره‌گيري از روشهاي طراحي و تحليل مهندسي به ارزيابي و تحليل اين نظامها مي‌ پردازد.)طبق تعريف كلي ياد شده، مهندسان صنايع، قابليت ارائه كار مطلوب در مجموعه‌هاي صنعتي اعم از كارخانه‌ها، واحد‌هاي توليدي كوچك و بزرگ، وزارتخانه‌هاي صنعتي و واحد‌هاي خدماتي نظير شركتهاي مهندسي مشاور، مؤسسه‌هاي بزرگ خدماتي، بيمارستانها، فرودگاهها و... را قبل از احداث، در حين راه اندازي و در حال كار، خواهند داشت، زيرا مهندسان صنايع با بهره‌گيري از ابزارهاي مهندسي مناسب كه در طول دوره‌هاي كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتراي تخصصي كسب كرده‌اند، قدرت تفكر منظم را كسب كرده، در جهت طراحي نظامها و دستگاههاي جديد متشكل از انسان، مواد ، اطلاعات، انرژي و تجهيزات و همچنين توسعه نظامهاي فعلي و كاراكتر كردن آنها حركت مي‌كنند. همين امر باعث شده كه مهندسان صنايع عملا در بسياري از موارد خود تصميم گيرنده نهايي باشند يا به عنوان مشاوران اصلي تصميم گيرندگان، انجام وظيفه كنند.در زير به موارد اصلي وظايف مهندسين صنايع اشاره مي‌شود:

1ـ انتخاب فرايندهاي مناسب و روشهاي به هم بندي (مونتاژ اقتصادي).

2ـ بررسي و انتخاب ابزار و تجهيزات مناسب جهت به كارگيري در يك سيستم.

3ـ طراحي امكانات شامل آرايش ساختمانها، ماشين‌ها، تجهيزات اصلي و كمكي خطوط توليد و به هم‌بندي.

4- طراحي انبارهاي مواد اوليه، كالاهاي نيم‌ساخته و محصولات تكميل شده.

5- مكان يابي براي احداث كارخانه‌‌ها و مجموعه‌هاي خدماتي.

6- طراحي كارخانه و توسعه خطوط توليد.

7- مديريت واحدهاي تحقيق و توسعه.

8- اجراي شيوه‌هاي تشويقي و ارتقاي بهره‌ وري در يك نظام.

9 - مديريت توليد، مديريت موجوديها و مديريت عمليات (براي اداره‌ي يك واحد بايد به گونه‌اي صحيح بر سه عامل مذكور مديريت كرد).

10- مديريت كيفيت محصولات توليدي.

11- الگو سازي رياضي با روشهاي تحقيق در عمليات، آمار و شبيه سازي.

12- برنامه ريزي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت.

13- برنامه ريزي تعميرات و نگهداري.

14- ارزيابي اقتصادي طرحها و پروژه‌ها.

15- اجراي سيستم هاي تضمين كيفيت كالا به منظور ارتقاي كيفيت محصولات و همكاري در صادرات آنها، نظير سري ايزو 9000.

16- طراحي نظامهاي اطلاعات مديريت.بيشتر مهندسين صنايع در كشور ما، همچون ديگر مهندسان، در اين بخشها مشغول به انجام وظيفه هستند.

كارخانه‌ها، شركتهاي مهندسي مشاور و شركتهاي انتقال تكنولوژي، وزارتخانه هاي صنعتي، دانشگاهها و مراكز خدماتي. در اين ميان، شاغلين در كارخانه‌ها، تعداد بيشتري را به خود اختصاص داده‌اند

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ برای به اشتراک گذاری مطالب و فایلهای مفید برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع توسط جمعی از دانش آموختگان این مقطع مهندسی صنایع دردانشگاه قم ایجاد شده است.لازم به ذکر است این وبلاگ هیچ وابستگی به دانشگاه قم ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 925
  • بازدید سال : 6,797
  • بازدید کلی : 204,550