loading...
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه قم
خاص فروش - فایل های خاص و کمیاب

مژده به مخاطبان ieqom


سایت خاص فروش برای عرضه فایل های خاص و کمیاب مهندسی صنایع و کاربردی در خدمت شماست. فایل های مورد نظر خودتون رو در این سایت می تونید دریافت کنید و در صورتی که فایلی رو پیدا نکردید و نیازمند بودید می تونید درخواست بدین تا براتون عرضه بشه.


همین الان می تونید با کلیک بر روی لینک اینجا به این سایت برید.

عبدالمجید شیخ شعاعی بازدید : 851 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (2)

سلامی گرم به هم دانشگاهیان آینده 
در این پست سعی می کنم تا با ارائه توضیحاتی از مقطع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه قم شما رو در انتخاب رشته ای مطمئن کمک کنم. پس ما رو در زیر همراهی کنید.

اساتید:

در حال حاضر 4 استاد دروس مقطع کارشناسی ارشد صنایع رو ارائه می دن.البته این رقم در سالهای آینده ان شاءالله بیشتر خواهد بود.این 4 استاد به نام های زیر هستند:

دکتر جلال رضایی نور

دکتر قاسم مختاری (مدیر گروه مهندسی صنایع)

دکتر محمد یاوری

دکتر علی سلماس نیا

خوابگاه:

ان شاءالله به همه خوابگاه میدن.دوره ما که دادن.چون ارشد هستیم در اولویتیم.البته زمان ما فقط روزانه اعلام شده بود.چون این مطلب رو قبل از اعلام نتایج دارم می نویسم نمی دونم امسال دانشگاه شبانه هم اعلام میکنه یانه.ولی به هر حال اگر روزانه باشید قاعدتا مشکلی برای خوابگاه گرفتن نخواهید داشت ان شاءالله.شرایط خوابگاه هاش هم نسبتا خوبه.ان شاءالله درحال بهتر شدن هم هست.

شرایط عمومی دانشگاه:

کل دانشگاه مجتمعه.به این معنا که از خوابگاه تا سالن غذاخوری و محل تشکیل کلاسها چندقدمه! فاصله چندانی ندارن.البته برای پسرها این مساله بهتره.چون دانشکده فنی و مهندسی نزدیک محل اسکان اوناست.اما در مورد دخترها چون محل پردیس خواهران جداست اگر بخوان بیان دانشکده باید یه مقدار باید پیاده روی کنند! که البته میزان پیاده رویشونم خیلی زیاد نیست.چون دانشکده فنی خیلی به پردیس خواهران نزدیکه.

همونطور که گفتم کلا خانمها و آقایون تو این دانشگاه از هم جدا هستن و کلاسهاشون جدا تشکیل میشه.کلاس آقایون در دانشکده و کلاس خانمها در پردیس خواهران برگزار میشه.البته اساتید برای خانم ها و آقایون یکسانه و فقط محل تشکیل کلاساشون متفاوته.

پوشش چادر برای خانمها اجباریه.

محل دانشگاه هم توی بلوار غدیر در قم هستش. وسایل نقلیه عمومی به خوبی وجود داره و دم در دانشگاه پیاده میشی.توی دانشگاه هم مینی بوس برای جابجایی وجود داره(رایگان)

شرایط تشکیل کلاسها:

طبق نظر گروه مهندسی صنایع دانشگاه،  کلاس ها در دو روز تشکیل میشه تا کسانی که میخوان به کار هم مشغول باشن مشکلی نداشته باشن.همچنین در هرترم 12 واحد به دانشجویان داده میشه تا در عرض دو ترم کلاسهای نظری تموم بشه و برای سال دوم فقط کلاس سمینار و پایان نامه بمونه.سمینار رو هم دانشجو، طبق نظر استاد راهنمای پایان نامه اش می گذرونه.

 

خب دیگه.مطالبی که احساس کردم لازمه رو نوشتم.اگر باز هم سوالی داشتین توی همین پست نظر بذارین تا ان شاءالله در اسرع وقت بهش جواب بدیم و دوستان دیگه هم بتونن استفاده کنن.اگر هم سوالتون طوری بود که نمیخواستین در وبلاگ گذاشته بشه می تونین از طریق ایمیل زیر سوال خودتون رو مطرح کنین.

ieqom@chmail.ir

یاعلی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed در تاریخ 1394/07/04 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

سلام مهندس. ممنونم از راهنمایی هاتون. میشه بگید امسال به ورودی های جدید ارشد صنایع قم چند واحد دادن و کلاساشون تو چه روزهایی تشکیل میشه؟
پاسخ : سلام
خواهش میکنم.
طبق اطلاعات ما 12 واحد دادن و روزای سه شنبه و چهارشنبه تشکیل میشه.

این نظر توسط طالعی در تاریخ 1394/06/21 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

ممنون از پاسختون. اینکه گفتین از نظر سطح علمی هر دو یکسان هستند یعنی اساتید مشترک دارن. دکتر ارجمندی و دکتر مهتدی از اساتید دانشگاه صنعتی قم هستند که تو اسامی که شما تو این پست به عنوان اساتید دانشگاه قم اشاره کردید نیست؟
پاسخ : من نگفتم استاد مشترک دارن.چون ندارن. من گفتم از نظر سطح علمی در یک سطح هستند. البته من به صورت ریز اساتید دانشگاه صنعتی قم رو نمی شناسم. این نظری که گفتم با توجه به صحبت ها و تعاریفی بود که از دیگران شنیدم. در مورد اساتید دانشگاه صنعتی قم خودتون می تونید تحقیق کنید و مقایسه کنید بااساتید دانشگاه قم و انتخابتون رو انجام بدید.

این نظر توسط طالعی در تاریخ 1394/06/21 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

سلام فک کنم پارسال اولین سالی بود که دانشگاه قم ارشد صنایع گرفت اونم تو تکمیل ظرفیت. شما میدونید پارسال تا چه رتبه ای تو تکمیل ظرفیت پذیرفته شدن؟ ضمنا در مقایسه با دانشگاه صنعتی قم که امسال ارشد صنایع گرفته کدوم بهتره؟
پاسخ : سلام.دوست عزیز برعکس تو ذهنت مونده.
دانشگاه قم سال پیش در انتخاب رشته اصلی ارشد دانشجو گرفت و دانشگاه صنعتی قم در تکمیل ظرفیت. در مورد آخرین تا رتبه حدود 550 دانشگاه قم قبول شدن.
درمورد مقایسه اش با دانشگاه صنعتی قم باید بگم از نظر علمی هردو دانشگاه در سطح خوبی قرار دارن. اما از نظر فضای دانشگاه و رفاهی دانشگاه قم خیلی خیلی وضع بهتری داره. اینو بایه بار رفتن به دو تا دانشگاه کاملا حس می کنی.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ برای به اشتراک گذاری مطالب و فایلهای مفید برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع توسط جمعی از دانش آموختگان این مقطع مهندسی صنایع دردانشگاه قم ایجاد شده است.لازم به ذکر است این وبلاگ هیچ وابستگی به دانشگاه قم ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 968
  • بازدید سال : 6,840
  • بازدید کلی : 204,593